Kawan-Kawan Lain

Sunday, February 5, 2012

Kembali

aku dah malas nak apdet blog. ade la beberapa masalah. tapi lepas tu ade beberapa orang yang bagitau yg diorang rindukan blog murahan aku. blog aku ade 500++ folower je sebab aku malas nak blogwalking

semuanya bermula bila aku tengah online. lepas tu ade sorang kawan ni chat ngan aku


rase terharu sebab ade gak orang yg kisah pasal blog aku. masa tu aku dah delete dah blog ni.


kemudian ade gak orang laen yg cakap face to face. lepas tu ade pulak kawan yg call tanya pasal mane blog aku menghilang. tak sangka, tak sangka.

jadi aku amek keputusan untuk undelete blog ni. dulu aku kejar femes kat blog aje. tapi sekarang aku amek keputusan lagi untuk hiburkan pembaca setia blog ni je. tak kesah la walaupun cuma 5-6 orang dari 500++ folower ni. asalkan 5-6 orang tu baca blog ni, tu dah cukup utk aku.





6 comments:

sweet pearl said...

terharu.. sob sob T_T

takutake said...

Lama aku menunggu engkau hapdet. Cet. Teruskan mengepost.

M' said...

sweet pearl: mekaseh sudi baca

takutake: kau pun.mekaseh2

Nurul Amira Mohamad Salleh said...

terharu2 ^^

M' said...

mekaseh2

Nurul Amira Mohamad Salleh said...

yeah. go on !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...