Kawan-Kawan Lain

Monday, February 6, 2012

Diari Gebangku 4#



pukul 8.15 pagi. aku berjoging kat stadium dengan memakai baju kemeja, bertali leher dan tuck-in macam orang nak gi pejabat. orang ramai pelik tengok aku berjoging dengan kostum sebegitu rupa. dalam keadaan malu yang amat aku mengalirkan air mata lelaki sejati.


ceritanya begini..




7.30 pagi. cantek. aku bangun awal dan boleh pegi kelas pukul 8. aku tengok roomate aku tido mengalahkan beruang. tak sedarkan diri. ni la die rakyat malaysia. tak berenti-berenti nak bazirkan duit kerajaan. sebelum aku mengupas topik politik, aku pun gi mandi dan bersiap


bile nak gerak, member aku tu tersedar dan cakap,"kau nak gi mane smart-smart ni? ade parti agogo ke hari sabtu yg indah dan permai,aman dan sentosa ni?" 


"sabtu? err..aku....aku nak pegi joging kat stadium"





2 comments:

Nurul Amira Mohamad Salleh said...

aish.. haha beruang tu cute sgt !

M' said...

aku bele kat kolam udang belakang uma aku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...