Kawan-Kawan Lain

Tuesday, February 7, 2012

Tak Masuk Akal 3#



Makeup Level : Asian
dari 9gag.com


aku tak minat korea. masa sekolah menengah dulu golongan seperti aku dipandang rendah sebab tak reti menari-nari terkinja-kinja, tak hafal lagu korea dan tak beli majalah korea.tak masuk akal betul. lepas aku tengok gambar ni, aku sedar yg pilihan aku buat selama ini sangat tepat. aku sangat bertuah.


situasi mesti jadi huru-hara kalau diorang buat show atas pentas tanpa solek.


6 comments:

Anonymous said...

If your children choose to play games rather than draw and color, there are other game titles available to play with the Nintendo Wii drawing tablet. Travel insurance coverage is essential to this specific experience. Although this technique might create very little buzz, ads full of propaganda eventually turn dull. [URL=http://lopolikumibo.com ]rapacious[/URL] A common method used in this process is to rank hits according to how many times the keywords appear and in which fields they appear. And it can be used in various forms, over and over again without sounding worn out.

deno said...

sama ngan deno!!! kita serupa! "peace"
deno lansung tak minat korea... entah la, memang tak minat! semua plastik je tu... haha.. :p

deno pun ada entry pasal nie... jom klik http://dayangdeno.blogspot.com/2011/11/tak-suka.html

nurfarisyashamsudin said...

:D join the club !

M' said...

selamat datang kawan-kawan.harhar

Nurul Amira Mohamad Salleh said...

sep2 !!

M' said...

tom tom

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...