Kawan-Kawan Lain

Monday, February 13, 2012

Hidup Seorang Pelajar




masuk kelas kemudian member kate hari ni ade quiz. ah cantek. aku tak redi malahan taktau pape. memang indah. duduk tengok kertas soalan sambil kira dot-dot kat baju polka dot member depan.


lepas 10 minit, aku tersengih. lecturer pandang dengan harapan aku dapat kebijaksanaan nak jawab. tapi sebenarnya aku sengih sebab teringat tadi ada pakgad pijak tahi lembu dan kambing

tengok kertas jawapan lagi dan tetiba lecturer suruh hantar atau takda markah. dengan bangga aku hantar. keluar kelas menyesal sebab tak jawab dengan bijaksana. lepas tu aku berjanji akan belajar sungguh-sungguh. janji yang dah biasa aku buat kat depan cermin, tapi akhirnya diakhiri dengan kemalasan seorang maharaja


7 comments:

fatin amalina husna said...

ahaha..sifat biasa dlm diri seorg manusia..
husna sdiri kdang janji mcm2..tapi x trtunai pon..sadis betol..huk3..

M' said...

same la kiteee

cik sakdi said...

kehkeh same la..cuma aku akan menyesal bile lecturer bg balik kertas tu. markah sikit baru nak menyesal huhu

aReLaN said...

hahahaha...aku pon malas gak tapi terpaksa la merajinkan diri.kalau fail, kena repeat tak pon kena tendang terus pastu scholar kena tarik.sapa la nak bayar balik kat penaja.perghhhh

aReLaN said...

hahaha...ak pon malas gak tapi terpaksa merajinkan diri.kalau malas pastu fail,kena buang terus dow.mana nak cekau duit bayar balik pihak penaja ratus2 ribu.

starscream aisyah said...

kalo lecturer kasi tahu bila test pon sy x study, heeee

M' said...

cik sakdi: kadang-kadang aku pun begitu


arelan: kah3.insaf aku.insaf


aisyah: same la kiteeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...