Kawan-Kawan Lain

Sunday, February 5, 2012

Diari GebangKu 1#




hari ni aku ade 2 exam. pukul 8 ade satu, pukul 1 ade lagi satu. mujur la pagi tu aku bangun awal. 5.00 pagi.cukup awal untuk revision. tapi aku dah pandai, so pagi tu aku pegi uma jiran, curik barang-barang noreh getah die pastu campak belakang kandang lembu haji latif. kalau korang kenal, die ada anak. pandai nyanyi.


lepas tu, aku pancitkan tayar beskal beliau. jam menunjukkan 5.15 pagi. ade 15 minit lagi sebelum orang gila tu bangun nak noreh. kalau nak buat jahat, masa adalah segalanya. dah puas buat kebaikan, aku masuk rumah balek.ade banyak masa lagi sebelum pukul 8.jadi aku pun tido la kejap.


bangun-bangun je jam pukul 11.45 pagi. exam dah terlepas. aku mencarut-carut depan cermin. sebagai tanda kecewa, aku sambung tido untuk memonteng exam yg seterusnya.


4 comments:

Nurul Amira Mohamad Salleh said...

aq suke ayt yg last ! haha

M' said...

heheh.kau patut suke kesemuanya

INTANPAYUNG said...

COOL :) Saye kenal anak haji latif tuuuu

M' said...

najwa liplap kan name die?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...