Kawan-Kawan Lain

Saturday, March 3, 2012

Rumah


aku rindu rumah aku. aku rindu mak dan ayah aku. akurindu saudara-saudara aku. dan tak lupa pada kucing kesayangan aku. dan motor aku yang merupakan teman baik disaat aku nak keluar joli. kebelakangan ni aku asyik studi aje. tapi setakat ni takda quiz dan test yg aku lulus.


aku nak balek tanah tumpah darahku. tempat aku dibesarkan dengan sebaiknya. itu sebab aku baik sampai sekarang. balek ni aku nak buat benda yang bermanfaat seperti tido lewat dan bangun lewat, buli kucing dan habiskan lauk supaya adik-adik aku tak dapat makan


tambahan pulak kat sini ada orang pasang lagu korea tengah-tengah malam. die taktau ke aku suka pitbull dan kamen rider? apa ketahian ni? dah 2 minggu berturut aku mimpi ngeri dan sembelit di awal pagi gara-gara dengar lagu korea. aku nak kebebasan bersuara dan tandas yang bersih! rasa nak siku ja beliau!


p/s: alex, kalau kau baca entri aku ni, aku gurau je. aku tak mampu nak siku kau. aku kan lelaki lemah (tapi aku tak pondan). tapi sirius aku nak kau berenti pasang lagu korea tu.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...