Kawan-Kawan Lain

Sunday, March 2, 2014

Kurang Ajaran Tak Sesat



orang sekarang ni hidup dalam zaman teknologi. kalau takda henset android lah, orang mesti kata engkorang tergolong dalam dua jenis ni. miskin atau katak bawah tempurung. tapi biasa la. kata-kata. sedangkan longkang pun berbau. apalagi mulut orang yg berhati busuk.





sebagai contoh macam Karimul ni. dia beli coolblog pastu uload lah kat mana mana yang dia nak. ni negara myg merdeka jadi sukahati dia lah nak buat apa. dan dia tag kawan dia sambil buat caption jemput makan. aku malas cerita lebih. biar gambar berbicara


















aku paling kesian kat orang orang susah lah. diorang duk upload makanan mahal mahal, mewah mewah, pastu orang yg tak berduit dan miskin tengok aje gambar sambil telan air liur. yang tak boleh belah caption 'jemput makan' tu. seriously bro? jemput makan?


p/s: ni cuma cerita. korang bebas buat apa yang korang suka


teehee




7 comments:

Nur Haziqah Mohd Rosli said...

coolblog-->goblog. nice bro =D

Akeyla Azmi said...

ahahhahaa coolblog!!!
love it hihihhi.
Hm betul, sometimes jgn lah..
Kesian org lain kan.
:/

aswadz said...

dah jd tabiat org zaman skang. sblm makan, wajib amek gambar mknn dlu. baru baca doa. baru makan. kdg2 org skip yg 2nd tuh.

Tedi said...

Camne puan Zabedah yang miskin leh ada instagram?

Hafiza AizZawa said...

hehe.. ade betulnye jugak..

Anonymous said...

AHHHHHH.... aku terasa. baru pas upload makan maggi hot cup curry.. hahahaha

Anonymous said...

Yang miskin pulak mampu tengok gambar kat instagram kan? kalo bangsa lain kutuk marah...ni minda melayu tahun 80an lah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...