Kawan-Kawan Lain

Monday, March 3, 2014

Baby Mata Segi Tiga





aku carik album lama aku tai tak jumpa gambar masa aku kecik lagi. tapi ni boleh la. sama aja ngn gambar ni. haritu ada orang ost kat facebook. gambar anak buah dia la kot ntah budak mana ntah dia tayang tayang.


"ini budak mata bulat...."


tu ayat caption gambar tu. lepas tu aku termenung. aku termenung bukan sebab suka suka tau. bukan macam lelaki fikir nak pakai boxer apa wat pegi kelas. bukan macam perempuan fikir nak mekap jenama apa dan bukan macam orang tua fikir nak tengok tennis wanita atau WWE malam khamis nanti.


aku terfikir. manusia mata mesti la bulat. ada yg segitiga ka?


teehee


1 comment:

Nur Haziqah Mohd Rosli said...

ingatkan bebetul nak cier pasal baby mata tiga >.>'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...