Kawan-Kawan Lain

Tuesday, April 17, 2012

Kisah Tuminah

sorang perempuan bernama Tuminah post masalahnya di wall fesbuk dR Rozsameon nak ceritakan masalahnya dan apa ubat dR Rozsameon yg paling mujarab



"dokter, nama saya Tuminah, saya nak ceritakan masalah saya ni. saya harap dokter sudi baca. kalau tak saya santau. baru baru ni rambut saya mula gugur. semua ni terjadi sebab saya selalu makan megi sambil siapkan esaimen kat unebesiti. tapi saya tak obesiti. sumpah saya tak tipu. saya taknak ubat diet.



saya dah pakai syampu bawang, sunsilk, sunlight, axion dan macam macam lagi. tapi makin teruk pulak rambut ni. rasa macam nak bakar aje. saya taknak botak macam sami shaolin soccer dokter. saya nak jadi normal. saya ada 14 sikat rambut tapi semua saya patahkan sebab sakit hati tengok rambut gugur ni. dah beribu-ribu saya bazirkan duit utk rambut lahanat ni



kadang kadang saya jeles sebab kawan-kawan saya rambut semua cantik, panjang macam pakai rebonding. tapi saya rambut macam hantu kak limah. saya dah guna teknik rebonding, tapi mesin tu terbakar. macam mana ni dokter? kawan-kawan saya semua saya dah santau sebab rambut diorang cantik sangat. tolong saya dokter..pelissssss. pecah tahi pecah jamban, sudah baca harap-harap balas"



kemudian dR. Rozsameon pun reply


"dik, pakai tudung je la. free kot."



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...