Kawan-Kawan Lain

Tuesday, April 24, 2012

Kata Semangat Itu Penting


kata-kata semangat tu penting utk bangunkan orang dari kesedihan dan blablabla. tapi setiap kata semangat ada jenisnya dan ada timing yg betul utk kata semangat yg betul. contoh macam:

situasi 1:
Karim fail exam


 ini yg bagus



 ini yang badigol



situasi 2:
Karim gemuk lagi


 ini sepatutnya



 ini memang nak kene sepatut emaknya



situasi 3:
Karim tak siap homwek


 menunjukkan semangat setia kawan



 ni mintak pelempang dan tendangan



situasi 4:
Karim tak reti bersukan


 ini baik hati



ini tahi




11 comments:

mahertmahirah said...

ko memang suka bagi nasihat eh?
haha bagus betul budak ni kih3

mahertmahirah said...

ko memang bijak untuk bagi nasihat dekat orang tp cam bahaya jek nasihat ko hahaha

mahertmahirah said...

ko memang handal bagi nasihat dekat orang tapi nasihat ni cam bahaya jek aku tengok
haha

Mahirah Zakir said...

ko memang handal bagi nasihat dekat orang tapi nasihat ni cam bahaya jek aku tengok
haha

Mr.She said...

haha. naisss one! :D

M' said...

mahirah: hahah.hangpa komen byk byk tapi ayat sama ja.hangpa rindu aku ka?

mr.she:nak nasihat dtg la blog ni.kihkih

Mahirah Zakir said...

M-ternyata aku tak pandai komen hahahah

Nurul Amira Mohamad Salleh said...

wah ! ayt berunsur ironi! best2
keep blogging..

M' said...

heheh.no hal

Nurul Amira Mohamad Salleh said...

bestnye bestnye bestnye !!
knape best sgt ni ?? hehe

lawak :D
blog ni bole hilangkan tension yg menyorok dlm diri. ngee

Anonymous said...

Je suis dans la photographie et que vous souhaitez commencer à vendre mon travail et attirer plus de clients. Ma question est de savoir comment pourrais-je aller sur le démarrage d'un site Web où les gens peuvent acheter mes photos ou me contacter au sujet de prendre des photos? Je suis à la recherche d'un moyen de maximiser ma publicité et aimerait bien créer un site Internet. Tout conseil serait grandement apprécié ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...