Kawan-Kawan Lain

Friday, November 2, 2012

Marah (18SG)





aku ada φίλους. ada ramai φίλους. separuh baik tapi lagi banyak yg anjing.
aku marah. mcm gambar hulk kat atas. aku emosi. emosi macam cilake sekarang ni.
aku hina sebab tu diorang tak pandang aku. tapi bila susah, barulah diorang
nampak sinar cahaya kat aku nak mintak tolong. tapi takpa. sebab aku
otw nak jahanamkan diorang semua. 


mula-mula aku nak kelar ketiak diorang pakai pisau karat. lepas tu curah air campuran cili, garam dan limau.
lepas tu cucuk pakai jarum peniti yg tengah panas. kemudian butakan mata diorang. cucuk dengan pisau karat tadi. jangan cucuk terus. cucuk dalam anggaran separuh biji mata dan biarkan. tangan diikatkan kebelakang supaya tak boleh cabut pisau tu.


toreh gambar anjing kat dada diorang. takpayah anjing yang comel. seelok eloknya lagi bagus binatang haram. biar diorang sedar sikit. lepas tu, ukir nama nama artis korea atas seluruh badan diorang dalam bahasa greek purba. sapu hasil gaulan garam batu dan mentega atas badan mereka dan kurung dalam kandang anjing gila


biarkan selama 3 hari dan lihat hasilnya. kalau masih hidup, kelar leher diorang. tak digalakkan pancung sebab lagi afdhal tengok diorang terseksa. sambil nak tunggu diorang mati, perahkan limau nipis atas luka kelaran tu. rakam masuk dalam fesbuk dengan tajuk anjing hina yang murni dan tag kat seluruh keluarga mereka.


cuci tangan dan hilangkan jejak.


*banyak sangat tengok DVD ni.



5 comments:

Cik Jelly Chan (CJC) said...

arghh kejemmnyee..kejemm
tak sanggub aku baca..eh habes gak aku baca..ko nih banyak tgk filem jd cenggini lee..hehe

M' said...

ni entri kemarahan.hehe

Nurul Amira Mohamad Salleh said...

waa.. hehe garangnye :D

φίλους ni ap..

Mahert Stark said...

kau gila haha

M' said...

sukati aku la.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...