Kawan-Kawan Lain

Saturday, February 22, 2014

Hoi Gapu Diu??





kawan kawan, dah lama aku tak apdet kan. mmg dasar pemalas. dekat setahun jugak lah. ada lagi ke peminat blog ni. maksud aku, wujud lagi ke blogger-blogger otai yg sezaman blog aku. kebanyakan blog yg gempak gempak yg naik masa zaman aku semua dah tak apdet. mcm aku.


tapi aku pun bukanlah topdog blogger ye dok. ngisi masa lapang ngan cerita yg tak berfaedaha je. famous lagi ke blog-blog sekarang ni. hmm. semua dah bizi. aku pun. teringat dulu aku lukis lukis pakai paint aje. ramai orang dtg blog aku.


tapi ada lagi ke orang orang tu. hmm. dua tiga kucing berlari, anak jimbit tersepak batu, Pak Sukarjoe jatuh atas tahi lembu, selamat tengah malam kawan-kawanku. ada masa aku apdet lagi yewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

adieu.


2 comments:

chibi said...

aku tetap peminat setia blog ni ^^

Anonymous said...

Aku tetap peminat setia blog ni ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...