Kawan-Kawan Lain

Saturday, August 18, 2012

Benda Yang Paling Aku Nak


banyak benda yang menarik kat dunia ni. kalau boleh aku nak cuba dan ada banyak benda. tapi benda yang paling aku nak buat ialah bukan menangkap gambar atau drift kete, atau pengedit video atau menari atau benda benda lain yg jadi igauan dan kegilaan remaja masa kini.


tapi benda yang paling aku nak buat ialah:


1. memancing
2. menoreh getah
3. petik kelapa
4. cari rotan dan kayu api
5. memburu
6.buat perangkap dalam hutan
7. dan mcm mcm lagi benda yg orang orang dulu selalu buat utk hidup


harap-harap aku sempat buat semua tu. insya-Allah


3 comments:

babycomel said...

insyaAllah akan ada kesempatan utk semua tu..
~Selamat Hari Raya, maaf zahir batin ye..

M' said...

hehe.mekaseh.
SHRMZB jugak

Nurul Amira Mohamad Salleh said...

kalau memburu t jgn lpe ajak aq k.. hik3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...